Ik heb zojuist een account aangemaakt, maar ik heb geen bevestigingsmail ontvangen

Maak je geen zorgen, je account wordt binnenkort aangemaakt. U ontvangt binnen 2 werkdagen een bevestigingsmail met uw persoonlijke inloggegevens.

Kan ik na het aanmaken van een account ook de SurePay API gaan gebruiken?

Vanwege een andere prijs structuur moet u een ander contract ondertekenen als u de API wilt gebruiken. Aanvullende informatie en toegang tot onze API kunt u opvragen door een e-mail te sturen naar info@surepay.nl.

Hoe en wanneer wordt mijn bedrijf gefactureerd?

Uw bedrijf wordt aan het einde van een maand gefactureerd. U ontvangt een e-mail met de factuur op het e-mailadres van de eerste gebruiker. Het factuuradres wijzigen kan in het portaal onder de knop “account instellingen“

Wat is het verschil tussen “geverifieerd door bank” en “gematcht op historische data” ?

Geverifieerd door bank en gematcht op historische data beschrijft het type gegevens dat is gebruikt om het controleresultaat te bepalen. Door een geverifieerde gegevensbron te gebruiken, hebben we de gegevens rechtstreeks van de rekening houdende bank gebruikt. Een match resultaat op historische data is gebaseerd op gegevens uit historische transacties of afgeleid uit andere niet-bancaire gegevensbronnen. Een afgeleid resultaat kan in sommige gevallen minder accuraat zijn.

Kan ik de dekking in andere Europese landen verhogen?

U kunt momenteel uw dekking in Frankrijk vergroten door te abonneren op onze franse verbinding. We werken momenteel ook aan integratie in andere landen! Kijk voor meer informatie op deze pagina:

Wat is de dekking van de IBAN-Naam controle in Europa?

Een klein deel van buitenlandse (niet NL) bankrekeningen is al in te zien in het basispakket.

Wat is de dekking van de IBAN-Naam controle in Nederland?

In Nederland hebben we een dekking van meer dan 99%. We kunnen de meeste verzoeken controleren. Het kan voorkomen dat wij van enkele kleinere lokale vestigingen van internationale banken niet over de bankrekening gegevens beschikken.

Hoe kan ik mijn abonnement stopzetten?

Je kunt je abonnement stopzetten door een e-mail te sturen naar info@surepay.nl

Hoe interpreteer ik de resultaten van een bulkbestand?

We hebben een handleiding (in het Engels) waarin wordt uitgelegd hoe u de resultaten van het bulkbestand kunt interpreteren. Deze is te downloaden door op onderstaande link te klikken:

Manual_Filecheck_Results Interpretation

Welke functies zijn premium en hoe kan ik deze aanvragen?

Raadpleeg de onderstaande pagina voor meer informatie over onze premium features.

Premium features kunnen worden aangevraagd door een e-mail te sturen naar info@surepay.nl

Wat is het verschil tussen een natuurlijk persoon en een organisatie check?

De bankrekening die u controleert, kan eigendom zijn van een natuurlijk persoon of een organisatie. Met natuurlijk persoon bedoelen we een particuliere bankrekening. Voor organisaties is het ook mogelijk om bepaalde bedrijfsidentificaties te controleren, zoals het KvK-nummer van de organisatie die de bankrekening gebruikt, zodat u absoluut zeker weet dat u met het juiste bedrijf te maken heeft.

Waarom zie ik niet altijd de naam van de eigenaar van de bankrekening?

Onze dienst controleert of een IBAN overeenkomt met de naam van de rekeninghouder. Vanwege regels voor gegevensbescherming en overeenkomsten met banken in verschillende landen mogen we niet altijd de naam van een rekeninghouder delen.

Voor bankrekeningen die eigendom zijn van organisaties in NL kunnen we altijd de naam van een rekeninghouder delen, voor natuurlijke personen in NL kunnen we de naam alleen delen in geval van een goede match. Voor landen buiten NL komt het vaak voor dat we de naam van de rekeninghouder niet kunnen delen.

Staat uw vraag hier niet tussen?

Neem dan contact met ons op!

Confidental Infomation