Prijzen & Abonnementen

We geven je graag de tijd om de portal te leren kennen, daarom betaal je de eerst maand geen abonnementskosten.
Het abonnement kan je op elk moment wijzigen of stopzetten.

Kies je abonnement hier of plan een afspraak voor een abonnement op maat.

De voordelen van de IBAN-Naam Check Portal op een rijtje

Direct resultaat

  • Minder tijd kwijt aan (handmatige) controles
  • Meteen weten of het een gezamenlijke rekening betreft
  • Direct inzicht of IBAN & Naam matchen
  • 24/7 beschikbaar
  • Voor zowel single als file checks

Veilig en betrouwbaar

  • Portal voldoet aan bancaire veiligheidsstandaarden
  • Klantgegevens worden voor beperkte duur bewaard binnen Europa
  • Optimaliseer je KYC/KYS proces
  • Upgraden van account en toevoegen van extra features altijd mogelijk

Minder fraude en fouten

  • Weet aan wie je betaalt, dankzij de controle op naam en bijbehorend IBAN
  • Direct inzicht in opgeheven rekeningen
  • Onderscheid tussen zakelijke en particuliere rekeningen van klanten en relaties
  • Minder kans op fraude en fouten

215+ organisaties en 40+ banken gebruiken de IBAN-Naam Check

  • Belastingdienst
  • a.s.r.
  • KPN
  • BMW
  • Nationale Postcode Loterij
  • Gemeente Amsterdam
  • Grolsch
  • Gemeente Utrecht
  • Nationale Nederlanden
  • Univé
  • ING
  • Kamer van Koophandel
  • Centraal beheer
  • Volvo
  • Gemeente Alkmaar
  • Reumafonds
  • Rabobank
  • Strato
  • Findio
  • Interpolis

Begin vandaag nog met de IBAN-Naam Check Portal

Creëer account

Veelgestelde vragen

 

De IBAN-Naam Check Portal

Ik heb zojuist een account aangemaakt, maar ik heb geen bevestigingsmail ontvangen

Maak je geen zorgen, je account wordt binnenkort aangemaakt. Je ontvangt binnen 2 werkdagen een bevestigingsmail met je persoonlijke inloggegevens.

Kan ik na het aanmaken van een account ook de SurePay API gaan gebruiken?

Vanwege een andere prijs structuur moet je een ander contract ondertekenen als je de API wilt gebruiken. Aanvullende informatie en toegang tot onze API kun je opvragen door een e-mail te sturen naar [email protected].

Hoe en wanneer wordt mijn bedrijf gefactureerd?

Jouw bedrijf wordt aan het einde van een maand gefactureerd. Je ontvangt een e-mail met de factuur op het e-mailadres van de eerste gebruiker. Het factuuradres wijzigen, kan in het portaal onder de knop “account instellingen“

Alle vragen bekijken