De IBAN-Naam Check Portal

Check direct of je de juiste gegevens van je klant en/of leverancier hebt, en:

 

  • Voorkom fraude en vergissingen bij het onboarden van nieuwe klanten
  • Voorkom verkeerde betalingen of incasso's
  • Pas nieuwe gegevens direct aan in je administratie

 

                    Creëer Account                       

 

                             Log in                              

  • Grolsch

    Gewijzigde of nieuwe data kunnen checken en inzicht krijgen in actieve leveranciers met de IBAN-Naam Check zorgt voor veel zekerheid en transparantie intern. Klantcase lezen
  • STRATO

    Het aantal frauduleuze bestellingen bij STRATO is met ruim 80% afgenomen ten opzichte van dezelfde periode een jaar eerder. Klantcase lezen
  • De Connectie

    De bedrijfsvoering van de gemeenten Arnhem, Renkum en Rheden bespaart veel tijd dankzij de IBAN-Naam Check. Het controleren van klantgegevens gebeurt nu binnen enkele seconden, in plaats van 1-2 weken. Klantcase lezen
  • Mitros

    Met de IBAN-Naam Check is Mitros meer ‘in control’, minder uren kwijt aan handmatige systeemaanpassingen en zit er geen vertraging in het versturen van betalingen. Klantcase lezen

Enkele Check

Voer de IBAN & Naam in en controleer je gegevens op fouten en fraude.

Creëer account

Bestands Check

Upload je bestand om de betalingsgegevens direct te controleren.

Creëer account

Prijzen & Abonnementen

 

 

 

Bekijk hier het volledige overzicht van de verschillende abonnementen.

Hoe werkt het?

Log in of creëer een account.

Voer IBAN & Naam in voor een enkele Check of upload een bestand om meerdere gegevens tegelijk te controleren.

Ontvang direct het resultaat.

De voordelen van de IBAN-Naam Check Portal op een rijtje

Direct resultaat

  • Minder tijd kwijt aan (handmatige) controles
  • Meteen weten of het een gezamenlijke rekening betreft
  • Direct inzicht of IBAN & Naam matchen
  • 24/7 beschikbaar
  • Voor zowel een enkele als bestands check

Veilig en betrouwbaar

  • Portal voldoet aan bancaire veiligheidsstandaarden
  • Klantgegevens worden voor beperkte duur bewaard binnen Europa
  • Optimaliseer je KYC/KYS proces
  • Upgraden van account en toevoegen van extra features altijd mogelijk

Minder fraude en fouten

  • Weet aan wie je betaalt, dankzij de controle op naam en bijbehorend IBAN
  • Direct inzicht in opgeheven rekeningen
  • Onderscheid tussen zakelijke en particuliere rekeningen van klanten en relaties
  • Minder kans op fraude en fouten

215+ organisaties en 40+ banken gebruiken de IBAN-Naam Check

  • Belastingdienst
  • Gemeente Utrecht
  • Kamer van Koophandel
  • Nationale Postcode Loterij
  • Nationale Nederlanden
  • Gemeente Amsterdam
  • Strato
  • a.s.r.
  • KPN
  • Grolsch
  • Univé
  • Gemeente Alkmaar
  • Interpolis
  • Volvo
  • Rabobank
  • BMW
  • Centraal beheer
  • BNG
  • ING
  • Findio

Begin vandaag nog met de IBAN-Naam Check Portal

Creëer account

Veelgestelde vragen

 

De IBAN-Naam Check Portal

Ik heb zojuist een account aangemaakt, maar ik heb geen bevestigingsmail ontvangen

Maak je geen zorgen, je account wordt binnenkort aangemaakt. U ontvangt binnen 2 werkdagen een bevestigingsmail met uw persoonlijke inloggegevens.

Kan ik na het aanmaken van een account ook de SurePay API gaan gebruiken?

Vanwege een andere prijs structuur moet u een ander contract ondertekenen als u de API wilt gebruiken. Aanvullende informatie en toegang tot onze API kunt u opvragen door een e-mail te sturen naar info@surepay.nl.

Hoe en wanneer wordt mijn bedrijf gefactureerd?

Uw bedrijf wordt aan het einde van een maand gefactureerd. U ontvangt een e-mail met de factuur op het e-mailadres van de eerste gebruiker. Het factuuradres wijzigen kan in het portaal onder de knop “account instellingen“

Alle vragen bekijken
Confidental Infomation