SurePay lanceert eerste radiocampagne

SurePay, de uitvinder van de IBAN-Naam Check, die consumenten kennen van hun bankieren app, heeft aangekondigd dat het een radiocampagne te lanceren op BNR Nieuwsradio om zijn naamsbekendheid te vergroten en het gebruik van zijn online portal te stimuleren. In dit portal, kunnen online naam, rekeningnummers, KVK- en BTW- nummers kunnen worden gecontroleerd. Hiermee worden fraude en fouten voorkomen. De campagne is gericht op de zakelijke doelgroep. 

Volgens Ramon Verweij, Head of Marketing van SurePay, worden bedrijven vaak het slachtoffer van fraude, zoals spookfacturen, wat kan leiden tot financiële verliezen en reputatieschade. De IBAN-Naam Check van SurePay biedt een oplossing voor dit probleem en zorgt voor minder fouten en meer snelheid bij het aanmelden van nieuwe klanten, leveranciers of medewerkers.

SurePay is opgericht in 2016 en levert de IBAN-Naam Check aan vrijwel elke Nederlandse bank. Meer dan 300 bedrijven, waaronder verzekeringsmaatschappijen, gemeenten, pensioenfondsen en energiebedrijven, gebruiken de IBAN-Naam Check om fraude en fouten in bedrijfsprocessen, zoals bij het onboarden van nieuwe klanten of leveranciers, te beperken.

De spots worden uitgezonden op BNR Nieuwsradio, om de zakelijke doelgroep te bereiken. Tijdens de periode geldt ook een actieaanbod, waarmee elke onderneming of organisatie 10 checks gratis kan doen.

De IBAN-Naam Check portal is geïntroduceerd in januari en blijkt nu al een groot succes. Vele organisaties, als gemeenten, provincies, FMCG en HR/payrolling maken dagelijks gebruik van het platform.