Welke gegevens verwerken jullie?

SurePay B.V. (SurePay) verwerkt persoonsgegevens. We verwerken persoonsgegevens omdat dit nodig is om de overeenkomst uit te voeren die jij en of wij met een bank of organisatie hebben gesloten. Bijvoorbeeld zodat wij de IBAN-Naam check kunnen uitvoeren voor jouw betaling of rekening.

Hoe komen jullie aan mijn gegevens?

Onze aangesloten gegevensproviders verstrekken uw gegevens aan ons. Dit gebeurt ofwel elke 24 tot 48 uur, of we hebben een directe link naar de database van de gegevensprovider, zodat we in realtime toegang hebben tot uw gegevens. Deze Dataproviders delen uw gegevens met ons op basis van de overeenkomsten die u met hen heeft gesloten. Als u nieuwsgierig bent naar uw gegevensprovider, kunt u altijd contact opnemen met uw bank, aangezien zij vaak degene zijn die uw gegevens verstrekt.

Verwerken jullie mijn gegevens buiten de EU/VK?

Nee, SurePay verwerkt geen gegevens buiten de EU / VK. Onze data centra bevinden zich in Dublin (IR) en Frankfurt (DE).

Wat moet ik doen als ik niet wil dat jullie mijn gegevens verwerken?

Het is altijd mogelijk om contact met ons op te nemen over de verwerking van jouw gegevens. Wij helpen je verder en leggen graag uit waarom en om welke redenen wij jouw gegevens verwerken. Indien nodig, kunnen we je verwijzen naar de aanbieder van jouw gegevens, zodat je beter kunt achterhalen welke gegevens bij SurePay terecht komen.

Hoe bewaren jullie mijn gegevens?

Alle gegevens die in de oplossing worden verwerkt, zijn gecodeerd, voldoen aan de OWASP Application Security Verification Standard en zijn alleen toegankelijk via de functie voor het matchen. Tijdens de ontwikkeling van de SurePay oplossing was ons belangrijkste principe Security by Design. Bovendien voeren we grondige checks uit bij al onze leveranciers en partners om een hoog beveiligingsniveau te kunnen garanderen.

Ik ben op zoek naar info over een transactie of rekeningnummer…

Voor vragen over de uitoefening van jouw rechten kan je contact opnemen via privacy@surepay.nl. SurePay streeft ernaar om je te helpen met jouw vragen. Het is mogelijk dat we vragen om contact op te nemen met de aanbieder van jouw gegevens, maar daarover zullen we je duidelijk informeren. Voor meer informatie kan je ook een kijkje nemen op onze Privacy Statement.

Heeft de Brexit invloed op jullie services in het VK?

Goede vraag! In ons artikel, Brexit, a new year but not a new service!, leggen we uitgebreid uit wat de Brexit betekent voor onze dienstverlening in het VK.

Staat uw vraag hier niet tussen?

Neem dan contact met ons op!

Confidental Infomation