Klantbeoordeling A. Vogel

"In een tijd waarin je steeds vaker wordt verleidt tot het doen van “verkeerde” betalingen, zijn wij blij met de IBAN-Naam Check portal van SurePay.

Met deze portal hebben wij een extra check kunnen inbouwen in het controleren van de naam-IBAN combinaties, zodat wij zeker weten dat de naam en IBAN bij elkaar horen.

Wij hebben de tool ingebouwd in het proces aanmaken/ wijzigen van crediteuren, maar kan ook gebruikt worden voor aanmaken/ wijzigen bankgegevens van klanten en medewerkers."

Gert-Jan Kroezen Business Controller, A.Vogel

De voordelen van de IBAN-Naam Check Portal op een rijtje

Direct resultaat

  • Minder tijd kwijt aan (handmatige) controles
  • Meteen weten of het een gezamenlijke rekening betreft
  • Direct inzicht of IBAN & Naam matchen
  • 24/7 beschikbaar
  • Voor zowel een enkele als bestands check

Veilig en betrouwbaar

  • Portal voldoet aan bancaire veiligheidsstandaarden
  • Klantgegevens worden voor beperkte duur bewaard binnen Europa
  • Optimaliseer je KYC/KYS proces
  • Upgraden van account en toevoegen van extra features altijd mogelijk

Minder fraude en fouten

  • Weet aan wie je betaalt, dankzij de controle op naam en bijbehorend IBAN
  • Direct inzicht in opgeheven rekeningen
  • Onderscheid tussen zakelijke en particuliere rekeningen van klanten en relaties
  • Minder kans op fraude en fouten

250+ organisaties en 40+ banken gebruiken de IBAN-Naam Check

  • Belastingdienst
  • Gemeente Utrecht
  • Kamer van Koophandel
  • Nationale Postcode Loterij
  • Nationale Nederlanden
  • Gemeente Amsterdam
  • Strato
  • a.s.r.
  • KPN
  • Grolsch
  • Univé
  • Gemeente Alkmaar
  • Interpolis
  • Volvo
  • Rabobank
  • BMW
  • Centraal beheer
  • BNG
  • ING
  • Findio

Begin vandaag nog met de IBAN-Naam Check Portal

Creëer account

Veelgestelde vragen

 

De IBAN-Naam Check Portal

Waar kan ik zien hoeveel checks ik in een maand heb uitgevoerd?

Deze optie is binnenkort mogelijk voor elke organisatie. Momenteel bieden we updates over het gebruik op verzoek via [email protected]. Binnen 24 uur ontvang je van ons de gewenste informatie.

Hoe kan ik mijn abonnement wijzigen?

Abonnementen kunnen gewijzigd worden door een verzoek te sturen met je gewenste abonnement naar [email protected]. Wij zorgen ervoor dat je verzoek wordt opgepakt en sturen je een bevestiging/update via de mail. Je nieuwe abonnement zal ingaan op de eerste dag van de volgende maand.

Hoe kan ik een gebruiker verwijderen?

Gebruikers kunnen verwijderd worden door een verzoek te sturen naar [email protected]. Wij pakken je verzoek binnen 24 uur op en sturen je een update/bevestiging via de mail.

Alle vragen bekijken